Tigaretele Glamour trec in portofoliul Draftfcb

Glamour, marca de tigarete a companiei JTI, a ajuns in portofoliul agentiei Draftfcb. Potrivit unui comunicat de presa, agentia a castigat contul in urma unei licitatii, organizate in decembrie 2010.

Colaborarea Draftfcb – JTI a inceput acum trei ani, cand agentia a castigat brandul Camel. Anul trecut, Draftfcb si-a adaugat in portofoliu, tot in urma unei licitatii, si brandul Sobranie. Pentru acesta, agentia a implementat lansarea Sobranie King Size si campania de comunicare aferenta.

"Glamour este un brand interesant si sunt convinsa ca echipa noastra va veni cu o abordare fresh si ca intreaga comunicare pe acest brand va fi un succes. Pentru Draftfcb, acest nou brand in portofoliu demonstreaza ca suntem in linie cu obiectivele de business pe care ni le-am propus, si anume de consolidare a relatiilor cu clientii existenti", a spus Veronica Mircea (Managing Director, Draftfcb).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related