Publicitatea in SUA, plus de 6,5% in 2010

Piata de publicitate din SUA a crescut cu 6,5% in 2010, pana la 131,1 miliarde dolari, potrivit datelor Kantar Media, publicate de Ad Age. Revenirea este una solida, dupa o scadere dramatica, de 12,3%, in 2009. Pe trimestre, cel mai dinamic a fost cel de-al treilea, cu un plus de 8,7%. Pe sectoare, insa, exista diferente semnificative.

"In timp ce televiziunea si-a recuperat pierderile din 2009, alte segmente sunt inca si cu 20% sub nivelul din 2008", a declarat Jon Swallen (Senior VP, Kantar Media North America).

Segmentele la care se refera oficialul american sunt radioul, care a crescut cu 7,6% in 2010, revistele, plus 2,9%, si ziarele, care au inregistrat un minus de 3,5%. Ziarele, singura categorie majora care a scazut in 2010, a atins cel mai scazut nivel din ultimii 25 de ani, potrivit unui raport separat. Ziarele nationale, precum The Wall Street Journal, USA Today si The New York Times, si-au crescut veniturile din publicitate cu 2,7%.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Kantar

Kantar is the world’s leading data, insights and consulting company. We help clients understand people and inspire growth. Kantar is a data and evidence-based agency providing insights and actionable... vezi detalii »

Companii

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related