Piata de publicitate din SUA a crescut cu 6,5% in 2010, pana la 131,1 miliarde dolari, potrivit datelor Kantar Media, publicate de Ad Age. Revenirea este una solida, dupa o scadere dramatica, de 12,3%, in 2009. Pe trimestre, cel mai dinamic a fost cel de-al treilea, cu un plus de 8,7%. Pe sectoare, insa, exista diferente semnificative.
"In timp ce televiziunea si-a recuperat pierderile din 2009, alte segmente sunt inca si cu 20% sub nivelul din 2008", a declarat Jon Swallen (Senior VP, Kantar Media North America).
Segmentele la care se refera oficialul american sunt radioul, care a crescut cu 7,6% in 2010, revistele, plus 2,9%, si ziarele, care au inregistrat un minus de 3,5%. Ziarele, singura categorie majora care a scazut in 2010, a atins cel mai scazut nivel din ultimii 25 de ani, potrivit unui raport separat. Ziarele nationale, precum The Wall Street Journal, USA Today si The New York Times, si-au crescut veniturile din publicitate cu 2,7%.