Domeniile Viticole Tohani si Violet lanseaza un nou concept

Domeniile Viticole Tohani, impreuna cu Violet, au lansat pe piata romaneasca un concept nou de bautura, la granita dintre alcopop si vin, numit Sange de Taur Forte (STF). Alcopopul este o bautura alcoolica la care au fost adaugate arome sau sucuri de fructe.

Noul produs, Sange de Taur Forte, reprezinta o extensie a brandului Sange de Taur si are rolul de a promova si revitaliza brandul mama, Sange de Taur.

Produsul nou lansat are parte si de o campanie de comunicare, cu focus pe TV. Sloganul este, in continuare, "Bun pentru femei, daca-l beau barbatii", iar spotul, care are in prim plan Sange De Taur, este difuzat din 12 martie, timp de opt saptamani pe principalele posturi nationale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related