Un studiu de caz prezentat de agentia Propaganda, despre campania "Din inima naturii"
Client: FrieslandCampina
Brand: Napolact
Agentie: Propaganda
Nume campanie: "Din inima naturii"
Perioada: august - octombrie 2010
Media folosite: TV (statiile Pro TV, Kanal D, Acasa TV, Realitatea, AXN, OTV, Antena 2, Animal Planet, National Geographic, Cartoon Network, Minimax, Disney, Zone Reality, Hallmark, Prima TV, Euforia, N24, National TV).
Background
Napolact, actualmente un brand aflat in portofoliul companiei FrieslandCampina Romania, continua traditia in procesarea laptelui inceputa de atelierul Vlad, atestat documentar din 1905, in care se fabricau unt si branza de vaca. Atelierul Vlad se dezvolta in timp si ajunge, in 1936, sa produca si iaurt, branzeturi fermentate si topite. Ulterior, in urma nationalizarii din 1948, atelierul a devenit Intreprinderea de Industrializare a Laptelui Cluj, transformata, din 1990, in Napolact, companie cumparata ulterior de holdingul olandez Friesland Foods, in 2004. Acesta fuzioneaza in 2009 cu Campina, formand FrieslandCampina, una dintre cele mai importante companii de lactate din Europa. Astazi, Napolact este o marca de prim rang a grupului olandez si un reper pe piata romaneasca de lactate.