De la nevoia romanului de a i se spune "bravo", la o intreaga platforma de comunicare

"Romanii vor recunoastere". Acesta este insight-ul de la care a pornit campania semnata de Grey pentru Bancpost, pentru creditul de refinantare BRAVO. "BRAVO a pornit de la un consumer insight foarte puternic, acela care spune ca mult prea multi romani jinduiesc la o recunoastere pe care n-au primit-o niciodata pana acum", spune Robert Zanescu (Director de Comunicare, Bancpost).

Desfasurata pe TV, in presa, BTL si online, campania aduce in prim plan oferta financiara destinata clientilor care au unul sau mai multe credite de consum la Bancpost si la alte institutii bancare, dar rasplateste, in acelasi timp, "consumatorul pentru comportamentul sau responsabil atat in viata personala, cat si in relatia cu bancile, prin servicii si produse la fel de responsabile, bine gandite", dupa cum afirma Mihaela Bourceanu (Senior Account Manager, Grey).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related