Fabryo vede un plus de 5% pentru vanzarile gamei, dupa lansarea unui produs pentru copii

O crestere a vanzarilor gamei cu cel putin 5% si un punct procentual in plus pentru cota de piata a vopselei Savana cu Teflon. Acestea sunt asteptarile celui mai mare producator de lacuri si vopsele decorative din Romania, Fabryo Corporation, odata cu lansarea vopselei Savana Kids cu Teflon, un produs destinat decorarii camerelor copiilor.


Aliz Kosza (Director General Executiv, Fabryo Corporation) a explicat ca lansarea Savana Kids cu Teflon "face parte din strategia inovatoare Fabryo si va fi insotita de o ampla campanie de promovare care va lua startul in primavara si care se adreseaza familiilor cu copii mici si mai ales mamelor care doresc sa incurajeze creativitatea, imaginatia si dezvoltarea personalitatii celor mici, prin libertate de exprimare".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related