Magazinul online eMAG a inregistrat, in 2010, o cifra de afaceri de 102 milioane euro, in crestere cu 60% fata de anul precedent si o cota de piata de 70%, potrivit unui comunicat de presa.
Estimarile pentru 2011 situeaza businessul magazinului la 150 milioane de euro. Din strategia pentru anul in curs face parte si continuarea campaniei de educare cu privire la avantajele comertului electronic, alaturi de alte directii: adaugarea unor categorii noi de produse si dezvoltarea organica a tuturor categoriilor din portofoliu.
“Am depasit obiectivul ambitios propus la inceputul anului si, in acelasi timp, am depasit pragul important al cifrei de 100 de milioane. Performanta din 2010 se datoreaza diversificarii si introducerii unor game noi de produse si servicii, eficientizarii si automatizarii proceselor interne care asigura o viteza de reactie tot mai buna la cererile pietei dar si atragerii unui numar important de clienti corporate prin servicii personalizate", a declarat Iulian Stanciu (Director General, eMAG).