Cu rabdare, incredere si munca, orice obiectiv poate fi atins

un interviu cu Mirela Ghita (Head of Office Prepaid & VAS Brand Communication, COSMOTE Romania)

Continuam „vanatoarea de tineri marketeri“ care au ceva de spus si va facem cunostinta cu Mirela Ghita (Head of Office Prepaid & VAS Brand Communication, COSMOTE Romania), care povesteste despre parcursul profesional, de la jobul de la Gregory’s din facultate sau voluntariatul in asociatia studenteasca VIP la joburile in marketing in multinationala Coca-Cola si, mai nou in Cosmote. Peste cinci ani, se vede lucrand tot in marketing, cu mai multe responsbilitati, dar cu entuziasmul nealterat, spune ea. Mai are inca obiective pe care nu le-a atins, dar nu ni le-a divulgat; ne-a zis doar ca orice obiectiv poate fi atins cu rabdare, incredere si munca. Si … nici networkingul nu strica. Aflati mai jos de ce am simtit nevoia sa fac precizarea asta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related