Igor Zganjer (BCR): Volumul tranzactiilor cu cardul la comercianti a crescut cu 29%

un interviu cu Igor Zganjer (Director Carduri, BCR)

Una din cinci tranzactii efectuate in reteaua BCR va implica si descarcarea de muzica folosind chitanta. Aceasta este estimarea lui Igor Zganjer (Director Carduri, BCR), privind rezultatele parteneriatului incheiat de BCR cu Universal Music. In cadrul acestuia, in perioada 1 Februarie 2011 - 31 mai 2011, posesorii de carduri bancare, emise de orice banca din Romania sau din strainatate, care efectueaza tranzactii la bancomatele si POS-urile BCR primesc la schimb melodiile preferate. Miscarea vine in contextul in care volumul tranzactiilor efectuate cu cardurile debit si credit BCR la comercianti, in 2010, a crescut cu 29%, dar si pentru ca banca vrea sa testeze raspunsul pietei fata de abordari de acest fel, deoarece are si alte idei de campanii cu desfasurare "one time".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Friends\TBWA

Why work with an agency like FRIENDS\TBWA Bucharest? DisruptionⓇAlmost everyone in the business world knows about disruption, talks about disruption or wants to try it, sooner or later. Well, it’s maybe time... vezi detalii »

Companii

Sectiune


Comentarii

Eric Eduard Polec
acum 13 ani
grozav ca se incurajeaza plata cu cardul, insa ar fi bine sa imbunatateasca si securitatea acestora pentru ca oamenii sunt speriati: apar diferite cazuri la tv care discrediteaza plata cu cardul.


Branded


Related