o analiza de Antonia Tucheac
Cei mai multi dintre marketeri se asteapta ca bugetele pe care le gestioneaza sa creasca anul acesta, potrivit unui studiu realizat la nivel international de Alterian. Aproximativ jumatate dintre respondenti preconizeaza ca, per total, cheltuieluile cu marketingul vor creste usor, iar 9% dintre ei sunt de parere ca vom asista la o crestere semnificativa, de 25% sau mai mult, fata de anul trecut. In schimb, doar 10% dintre participantii la studiu au declarat ca se asteapta la o scadere a bugetelor de marketing.
Un raport Forrester Research, dat publicitatii in vara anului trecut, releva ca 70% dintre marketeri se asteapta ca bugetele sa se mentina la acelasi nivel sau sa creasca, in perioada urmatoare, ceea ce denota intentia de a inova sau de a experimenta, in 2011.
In ceea ce priveste evolutia cheltuielilor cu marketingul digital, trei sferturi dintre participantii la studiu cred ca acestea vor creste, iar 25% dintre ei estimeaza chiar o crestere importanta, de peste 25%.