Americanii au sfidat criza si au dat iama in cupoanele de reduceri

Americanii au economisit 32,2 milioane de dolari la cumparaturile de sarbatori din perioada noiembrie-decembrie 2010, gratie cupoanelor de reduceri pe care le-au folosit.

Astfel, potrivit Retailmenot.com, discount-ul mediu din noiembrie a fost de 27% si cumparatorii au economisit peste 15 milioane de dolari, in timp ce in decembrie, reducerea media s-a situat la 26,8% si le-a permis cuparatorilor economii de 17,1 milioane dolari.

In ceea ce priveste cupoanele digitale de reduceri, acestea s-au ridicat la valoarea de 119 milioane de dolari, iar mai multe au fost disponibile nu in luna decembrie, ci in noiembrie: 622.000 de cupoane digitale, de la 82.000 de retaileri si 48.000 de cupoane printabile, de la 52.000 de magazine, fata de 621.000 de cupoane digitale, de la 82.000 de retaileri si 39.000 de cupoane printabile, de la 52.000 de magazine, in decembrie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related