Marketing Managerul MasterCard se detaseaza de job numai in vacante, in rest e cu ochii pe casele de marcat

un interviu cu Ioana Gorganeanu (Marketing Manager Romania & Regiunea Balcanica, MasterCard)

Pasionata de calatorii si sporturi de iarna, Ioana Gorganeanu (Marketing Manager Romania & Regiunea Balcanica, MasterCard) ne-a povestit ce destinatii si-a propus sa viziteze in acest an si cum priveste lumea cand porneste la drum intr-o calatorie, ca marketer sau ca om obisnuit. A recunoscut ca, desi ii raman cateva reflexe de a fi atenta la comportamentul oamenilor si de a-i privi precum consumatori, reuseste sa se detaseze de job in mare masura, atunci cand pleaca in vacanta. Reflecta la asta insa, la intoarcerea acasa si se foloseste de insight-urile pe care le prinde din zbor prin tari straine. Insa, in orele de "dupa program" din timpul saptamanii sau in zilele libere din week-end, ea recunoaste ca ramane foarte conectata la comportamentul consumatorului, fiind un fel de spion in magazine, inspectand din umbra cum se fac tranzactiile cu cardul si ce probleme intampina consumatorii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Branded


Related