Biroul din Amsterdam al Heineken anunta lansarea “The Entrance”, prima campanie globala a marcii de bere, si precizeaza in comunicatul de presa de astazi, 18 ianuarie 2011, ca spotul a atins aproape patru milioane de vizualizari pe YouTube in trei saptamani. Realizat de agentia Wieden+Kennedy, spotul a putut fi vazut in premiera de cei peste 900.000 de utilizatori Facebook care sunt fani ai paginii Heineken, se mai arata in comunicat. Media plan-ul campaniei presupune ca spotul va rula pe TV si in cinematografe incepand cu perioada imediat urmatoare.
“Spotul subliniaza caracterul cosmpolit si contemporan al brandului Heineken, reafirmand intr-un mod curajos faimoasa lui istetime. The Entrance confirma diferentierea brandului fata de alte marci de bere”, a declarat Cyril Charzat (Senior Director Global, Heineken Brand).
In acelasi comunicat de presa gasim declaratia creativilor care au lucrat la campanie, Mark Bernath si Eric Quennoy (Executive Creative Directors, W+K): “Prin aceasta campanie, Heineken recunoaste aerul de legenda din toti cei care consuma acest produs. Oameni care stiu sa se descurce si recunosc o bere fina atunci cand o gusta. Intentionam sa ii inspiram multi ani de acum inainte.”