o analiza de Antonia Tucheac
Una are peste 2,1 milioane de utilizatori, cealalta aproximativ 50.000. Facebook si Twitter, caci despre ele este vorba, au fost puse fata in fata intr-un studiu dat recent publicitatii. Scopul? Acela de a concluziona care dintre ele este un instrument mai bun de marketing. Desi, potrivit studiului, rezultatul inclina in favoarea Twitter - cel putin in ceea ce priveste rata de click medie pentru un link, reprezentantii unor companii din Romania au oferit si dimensiunea locala a folosirii acestora in mixul de marketing.
In ciuda faptului ca reteaua de socializare Facebook capitalizeaza 78% din traficul total din social media, iar Twitter abia daca ajunge la 5%, platforma de microblogging trece drept o solutie mai buna pentru marketeri. Cel putin asa releva cel mai recent studiu realizat de Social Twist si citat de publicatia Business Insider. Pe link-urile postate pe Facebook se da click, in medie, de trei ori, in timp ce link-urile publicate pe Twitter sunt clickuite, in medie, de 19 ori. Concluzia studiului a reiesit in urma analizei a peste un million de link-uri pe ambele platforme.