De la dispecer, la director de marketing

un interviu cu Roxana Dorobantu (Director de Marketing, Fan Courier)

In urma cu cinci ani, Roxana Dorobantu prelua apelurile telefonice in companie. A urmat un job in cadrul departamentului de vanzari si, in 2009, a preluat pozitia de director de marketing in cadrul firmei de curierat Fan Courier. Cand nu se ocupa de marketing, se dedica fiului ei in varsta de sapte ani si spune ca invata impreuna cu acesta.

Antonia Tucheac: Cum ati defini, in actualul climat economic, o strategie de marketing buna? Ce elemente ar trebui sa aiba aceasta?
Roxana Dorobantu: O companie puternica investeste in imagine intr-un climat economic precum cel actual. Cred ca acum se vede diferenta intre cei puternici si cei care doar pretind ca sunt puternici.

FAN Courier a investit permanent in cresterea calitatii serviciilor si in pregatirea angajatilor, iar in 2010 deja am depasit cifra de 62 milioane de lei (peste 14 milioane de euro, n.red.), resurse investite in serviciul online SelfAWB, prima banda de sortare din Romania si noul sediu FAN Courier.

Antonia Tucheac: Cum si cand va intalniti cu brandurile pe care le reprezentati, in viata de zi cu zi?

Roxana Dorobantu: FAN Courier este intr-adevar oriunde. Indiferent de orasul in care ma aflu sau pe ce drum, masinile FAN Courier ma depasesc in viteza. Si zambesc , pentru ca le inteleg graba pe care alti participanti la trafic o condamna.

Antonia Tucheac: Care este cea mai mare realizare profesionala de pana acum? Dar cea mai mare realizare personala?

Roxana Dorobantu: Cea mai mare realizare profesionala este chiar traseul pe care l-am urmat pana in prezent in cadrul companiei FAN Courier. In urma cu cinci ani, m-am angajat ca dispecer si preluam telefonic comenzile clientilor. Au urmat cateva luni in cadrul departamentului Vanzari, iar apoi transferul la departamentul Marketing, in iulie 2006 . Incepand cu 1 ianuarie 2009, am fost numita Director de Marketing.

Pe plan personal nimic nu se poate compara cu fiul meu in varsta de sapte ani . Faptul ca ne despart doar 20 de ani ne ajuta sa crestem impreuna si sa avem o relatie extrem de speciala.

Antonia Tucheac: Cand incepe, cand se termina si cum arata o zi de lucru? Aveti timp liber si cum il petreceti?

Roxana Dorobantu: In week-end de obicei plecam din oras sau iesim in parc, uneori mergem la film, la cumparaturi sau pur si simplu facem un puzzle si ne distram minunat.

Ziua de lucru incepe la ora noua, dupa experienta interesanta de a traversa orasul de la sud la nord la o ora de varf. Urmeaza intalniri cu diversi furnizori, evenimente, proiecte aparute in ultima secunda si care au nevoie de rezolvare urgenta, cereri de oferta si negocieri, toate fac ca timpul sa zboare cu usurinta pana la ora 17.

Antonia Tucheac: Cum reusiti sa pastrati echilibrul dintre viata profesionala si cea personala?

Roxana Dorobantu: Sunt recunoscatoare managementului, pentru ca ei au fost cei care m-au ajutat si m-au sustinut de fiecare data cand cele doua aspecte s-au intersectat . M-au inteles intotdeauna si m-au sustinut in tot ceea ce fac in asa fel incat sa nu simt ca jobul imi acapareaza cel mai mult timp.

Antonia Tucheac: E important ca partenerii de afaceri sa fie prieteni in timpul liber? Cat de importante sunt, in plan personal, relatiile profesionale?

Roxana Dorobantu: Sunt cativa colaboratori pe care imi face placere sa ii aud si in afara programului, persoane cu care simt ca sunt pe aceasi lungime de unda si cu care comunic foarte usor. Am intalnit oameni minunati , pe care sper ca la randul meu nu-i fi dezamagit.

Antonia Tucheac: Exista oameni care v-au influentat, in sens pozitiv, in viata profesionala ori in cea personala? Au existat persoane care v-au motivat sau carora le sunteti recunoscatoare pentru anumite lucruri pozitive care vi s-au intamplat?

Roxana Dorobantu: Da, pot spune ca domnul Adrian Mihai, unul dintre cei trei actionari FAN Courier, este o persoana de la care am invatat extrem de multe lucruri care m-au ajutat in cariera.

Am avut ocazia sa asist alaturi de dansul la intalniri cu companii si oameni foarte importanti si am incercat sa asimilez cat mai multe informatii, dezvoltandu-mi abilitatile si tehnicile de negociere. In acelasi timp, a avut incredere in mine si m-a lasat sa iau decizii pentru care poate nu eram 100% pregatita. Stiu ca am facut si greseli, insa per total, am invatat enorm.

Antonia Tucheac: Ce hobby-uri aveti si cum le-ati descoperit? Care sunt cartile dvs. de suflet si de ce acestea?

Roxana Dorobantu: Emily Bronte –“ Wuthering Heights” este cartea pe care am citit-o de peste zece ori , iar ecranizarea cu Laurence Olivier si Merle Oberon in rolurile principale am revazut-o ultima oara chiar acum doua zile. Si cu siguranta il voi mai revedea.

Poate parea un cliseu, insa lipsa timpului liber este o adevarata piedica in calea hobby-urilor.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related