interviu cu Mark Cowan (Responsabil Emerging Markets EMEA, Facebook)
Romanii intra online pentru networking. Pe Facebook poti sa faci consumer research intr-un mod foarte smart. Iar Facebook considera Google un competitor intr-o masura mai mica decat il considera Google pe Facebook. Iata cateva idei din discutia cu Mark Cowan (Responsabil Emerging Markets EMEA, Facebook). Descoperiti restul detaliilor din interviul de mai jos.
Alina Galeriu: Pentru inceput, as vrea sa facem o comparatie intre piata din Romania si alte piete in termeni de comportamente de consum in online.
Mark Cowan: Nu pot vorbi in numele intregii piete de online, dar in ceea ce priveste Facebook, consideram ca sunt foarte similari consumatorii indiferent de locul din care provin: incepand cu Europa Centrala si de Est si pana la Europa de Vest si SUA. Cand cineva incepe sa foloseasca Facebook, urmeaza cam acelasi set de pasi: isi aduga in lista de prieteni intai prietenii care i-au trimis deja solicitari, incarca poze, apoi exista un procentaj de persoane care incep sa foloseasca o aplicatie, un alt procentaj de persoane care incep sa foloseasca doua aplicatii si asa mai departe. Este un pattern similar in multe regiuni.