Trei "oameni mari" pentru BRD: Nadia, Hagi si Nastase

un interviu cu Bianca Dordea (Brand and Communication Director, BRD-Groupe Société Générale)

Colaborarea dintre BRD-Groupe Societe Generale si trio-ul Nadia Comaneci, Gheorghe Hagi si Ilie Nastase a inceput in 2005, odata cu lansarea campaniei “Carduri unice in lume”. Asocierea de imagine dintre institutia financiara si cei trei sportivi a culminat cu endorsementul pentru campania “BRD -10 ani”. Insa povestea nu s-a incheiat inca: mai nou, cei trei apar in spotul BRD cu tematica de Craciun. De altfel, si reprezentanta BRD, Bianca Dordea (Brand and Communication Director, BRD-Groupe Societe Generale) a declarat ca cele trei personalitati vor fi si in continuare asociate cu brandul BRD-Groupe Societe Generale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related