Romania, singura piata pentru care Sony a ales un endorser pentru Cyber-shot TX5

un interviu cu Taiju Ishikawa (Branch Manager, Sony Romania)

Diferit. Acesta a fost cuvantul-cheie pe care s-a bazat lansarea in Romania a celui mai nou produs Sony, camera foto Cyber-shot TX5. Lansat simultan la nivel international, in Romania, produsul a fost comunicat printr-un endorser, in persoana Danei Rogoz. Taiju Ishikawa (Branch Manager Sony Romania) motiveaza strategia aleasa prin faptul ca Romania o tara cheie pentru Sony.

Antonia Tucheac: Cum se pozitioneaza Sony in fata consumatorilor, in prezent, avand in vedere ca ati apelat la un endorser pentru unul dintre branduri?

Taiju Ishikawa: Este important pentru noi sa atingem clientii in mod direct, deoarce vorbim, in prezent, despre o varietate de interese ale consumatorilor, care se diversifica in mod constant. Prin urmare, vrem sa comunicam cu publicul tanar, care este mereu la curent cu tendintele si cu moda si ne dorim o abordare cu care sa putem atrage acest public tinta. Asa am ales aceasta cale, de a avea pe cineva care reprezinta o asemenea legatura cu publicul la care ne dorim sa ajungem.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related