Starbucks, "cel mai etic comportament" si "cel mai puternic lant de cafenele"

Starbucks a primit, pentru al doilea an consecutiv, distinctia pentru “Cel mai etic comportament al unei companii din industria europeana a cafelei”, in cadrul Simpozionului European al Cafelei, desfasurat la Roma, in noiembrie 2010. In plus, Starbucks a primit si premiul pentru “Cel mai puternic lant de cafenele” din Europa. Aceste distinctii au fost acordate de catre agentia de cercetare europeana Aleggra Strategies, cea mai importanta sursa de informatii in domeniu, cu peste zece ani de experienta pe piata cafenelelor din Europa.

“Suntem onorati sa primim aceasta distinctie din partea colegilor de breasla pentru eforturile noastre continue de a oferi cea mai buna cafea si cea mai placuta experienta si, totodata pentru faptul ca facem afaceri intr-un mod care ne reflecta valorile si modul etic de a produce cafeaua, avand grija de mediu si implicandu-ne in activitatile comunitatii locale. Aceste premii sunt una din multele realizari obtinute in acest an”, a declarat George Makridis (Retail Operation Manager Grecia - Romania – Bulgaria, Marinopoulos Coffee Company).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related