Jack Daniel’s, promotie cu premii de legenda

Amatorii de Jack Daniel’s si de motoare pot castiga 7 motociclete marca Harley Davidson, plus alte premii de colectie. Campania „Intra in legenda!”, lansata pe 25 octombrie de catre producatorul de whiskey, vine cu o promotie pentru fanii lui Jack Daniel’s si a bauturii pe care acesta a creat-o.
„Legenda premiilor Old No. 7”, despre care se pot afla mai multe detalii de pe site-ul www.legendsride4ever.ro, este intregita de 7 sticle de Jack Daniel’s semnate de legende ale rock-ului romanesc, 7 sticle editie limitata Jack Daniel’s, 2 butoaie de Jack, numeroase alte premii si 60.000 vouchere de 5% discount la cumpararea unei motociclete Harley Davidson. Tot ce trebuie sa faca amatorii premiilor puse in joc este sa introduca pe site-ul campaniei sau sa trimita prin SMS un cod promotional de pe o sticla de Jack Daniel’s participanta la promotie.
Valoarea premiilor se ridica la 49.574 euro plus TVA. Campania a fost dezvoltata de agentia de publicitate DRAFTFCB pentru brandul Jack Daniel’s, aflat in portofoliul companiei producatoare Brown Forman si se desfasoara pana pe 25 decembrie. Tragerile la sorti pentru castigarea celor 7 Harley Davidson se fac la fiecare 10 zile.
Potrivit reprezentantilor agentiei, in urmatoarele doua luni, brandul Harley Davidson se va lega de toate evenimentele Jack Daniel’s. Totodata, marca de motociclete va fi strans legata de brandul de whiskey si in cadrul Jack Daniel's „Studio No. 7”, platforma de muzica live prin care Brown Forman aduce muzica live in cluburi, unde vor fi expuse motocicletele.
“O promotie Jack Daniel’s trebuia sa ofere “fanilor” acestui brand iconic un premiu cel putin la fel de legendar, care sa se ridice la inaltimea faimei si renumelui Old No. 7. Iar Harley-Davidson este un asemenea brand puternic, iconic, care si-a croit demult drumul spre legenda. Se poate spune ca Harley-Davidson este un “nec plus ultra” in lumea motocicletelor, asa cum Jack Daniel’s poate fi considerat, in lumea sa. In concluzie, un Tennessee Whiskey legendar precum Jack Daniel’s nu-ti poate aduce decat o recompensa la fel de puternica. Castigi mai mult decat un premiu, castigi o legenda”, spune Andrei Zabet, Senior Copywriter DRAFTFCB. Targetul campaniei il reprezinta barbatii din mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 25 si 45 de ani si cu venituri medii si mari.
Brown Forman face parte din topul 10 al celor mai mari companii de bauturi spirtoase si vinuri la nivel mondial. In Romania, Brown Forman distribuie Jack Daniel’s, vodca Finlandia, Southern Comfort, tequila Herradura, El Jimador, lichiorul Chambord si bourbon-ul Woodford Reserve.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Campanii

Oameni

Sectiune



Branded


Related