Peste 28% din biletele Carpatair se achizitioneaza online, iar serviciul Web Check-in e disponibil in 14 aeroporturi

Peste 28% din biletele Carpatair au fost achizitionate in primele noua luni ale anului prin intermediul aplicatiei E-Commerce de pe website-ul companiei, conform unui comunicat de presa. Carpatair detine astfel cel mai mare procent de vanzari online de pe piata operatorilor full service din Romania, chiar daca aproximativ 70% din bilete se achizitioneaza in continuare prin agentii de turism sau prin intermediul Call Center-ului.

Infiintata in 1999, Carpatair este in prezent cea mai mare companie aeriana regionala din Europa de Sud-Est operand in principal pe piete regionale de nisa. Aplicatia E-Commerce a fost introdusa de Carpatair pe website-ul companiei acum doi ani,  aducandu-i-se mai multe imbunatatiri de atunci. Astfel, in prezent clientii isi pot cumpara biletul de calatorie in functie de data si de pretul dorit in mai putin de 4 minute.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related