Actionarii Albalact au aprobat fuziunea cu Raraul

Albalact, companie detinatoare din 2009 a 93,6% din capitalul social al societatii Raraul, a fuzionat cu aceasta din urma, dupa acordul actionarilor, potrivit unui comunicat de presa.

Anul trecut, Albalact a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de 18,59%, fata de 2008, atingand valoarea de 225.975.200 lei. Un trend ascendent a fost semnalat si in dreptul profitului net, care a crescut cu 330%, ajungand la 2.603.779 lei.

Brandurile din portofoliul Albalact au avut o evolutie pozitiva pe piata: Zuzu ocupa in iulie 2010 prima pozitie in categoria produselor din gama lapte pasteurizat si UHT, cu 20% cota de piata in volum (conform datelor MEMRB); Fulga este detinatoarea pozitiei secunde pe piata laptelui UHT; De Albalact ocupa primul loc in segmentul untului de masa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related