Un studiu IMRCG Consulting dezvaluie atitudinea romanilor fata de marcile de bricolaj

Praktiker se claseaza pe primul loc in topul magazinelor de bricolaj din Romania in termeni de notorietate totala, cu un procent de 97%, pozitiile urmatoare fiind ocupate de marcile Dedeman (79%), Bricostore (68%), bauMax (61%), Obi (44%), Ambient (42%), Mr. Bricolage (37%), potrivit studiului realizat de IMRCG Consulting, „Atitudinea de consum si asteptarile romanilor fata de brandurile de retail DIY”.

„Editia a doua a studiului arata cotele de notorietate si de preferinta cucerite sau, dimpotriva, pierdute de principalii jucatori de pe piata de bricolaj din Romania, in lupta pe care o dau pentru pozitionarea cat mai favorabila in mintea romanilor”, declara Monica Vilcu, Director General IMRCG Consulting. „Studiul ilustreaza si schimbarile aparute in asteptarile consumatorului roman fata de magazinele specializate, dar si criteriile care conteaza cel mai mult in decizia lui de a cumpara”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related