un articol de Alina Galeriu
Din rezultatele studiului “The Voice of the Internet User” (VIU), anuntate de IAB Romania si eResearch Corp, reiese ca goana dupa click-uri nu este neaparat cea mai de dorit atitudine cand vine vorba de campanii online. Da, e adevarat ca uneori scopul campaniei este sa indemne la un call to action, ca sa ajungi pe site-ul X. Dar rata de click nu este singurul indicator de evaluare care reflecta succesul unei campanii. In functie de obiectivele campaniei trebuie alesi indicatorii de eficienta adecvati.
Eric Porres subliniaza intr-un editorial de pe AdAge cat de riscant este ca singura grija a clientilor si agentiilor sa fie rata de click a campaniilor online. El readuce in discutie niste repere vechi de cand advertisingul, dar pe care, uneori e bine sa ni le amintim: “(...) scopul oricarui demers de advertising nu este acela de a aduce click-uri, ci acela de a construi un brand, de a creste vanzarile, de a mari veniturile companiei.”