Cum pot schimba fata retailului aplicatiile pe mobil

Marii retaileri din SUA testeaza o noua aplicatie gratuita pentru telefoanele mobile care recompenseaza consumatorii pentru activitatile intreprinse intr-o anumita zona comerciala, potrivit WARC. Aplicatia Shopkick contabilizeaza vizitele efectuate in magazine, raioanele prin care se deplaseaza posesorii telefoanelor pe care este activata, precum si produsele scanate de consumatori. Cei angrenati in aceste activitati primesc mesaje cu oferte promotionale, dar si puncte drept rasplata, pe care le pot folosi de exemplu pentru a descarca muzica sau accesa jocuri pe Facebook.

Aplicatia Shopkick este initial disponibila pentru utilizatorii iPhone, urmand ca din toamna sa fie accesibila si pe dispozitivele cu Android. Initiativa este sprijinita deja de companii precum Macy’s, Best Buy, Sports Authority, American Eagle Outfitters, Simon Property Group. In aceste locatii sunt instalate echipamente speciale pentru a detecta comportamentul fiecarui utilizator.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related