BCR lanseaza platforma de comunicare „Cu cine faci banking?, concept declinat de agentia Tempo Advertising intr-o campanie integrata de imagine, potrivit unui comunicat Rogalski Grigoriu PR.
Startul campaniei a fost marcat de o etapa de teasing in social media si de comunicarea interna desfasurata sub sloganul „Tu cum faci banking?”. Proiectul va include si materiale TV, print sau outdoor.
„Conceptul de comunicare pleaca de la faptul ca oamenii resimt tot mai mult nevoia confortului financiar, lucru care a condus la schimbarea modului in care ei percep relatia lor cu bancile. Acum ei incep sa constientizeze ca e important cu cine faci banking, pentru ca in viata de zi cu zi increderea in fortele proprii si puterea de a-si urmari visele sunt influentate direct de situatia financiara (...); este prima campanie de acest tip din domeniul bancar, care isi doreste sa consolideze un brand nu doar la nivel local, ci regional, printr-un concept mai larg, integrator, adecvat momentului social si economic pe care il traim acum”, a declarat Aura Toma, CEO Tempo Advertising.