Romanii iubesc brandurile aspirationale

o analiza de Romanita Oprea

Orice brand manager viseaza sa stie ce este in mintea consumatorului sau, dar mai ales in sufletul lui. Este “dovedit clinic” ca targetul face principalele alegeri financiare cu inima, prin urmare lupta cea mai mare pe care un brand o are de dat cu un alt brand este pentru calea spre emotia consumatorului. Daca este sa gandim astfel, atunci brandul cel mai fericit prezent pe teritoriul Romaniei ar trebui sa fie Coca-Cola. Acesta a fost desemnat brandul cu cel mai mare impact asupra romanilor de catre compania de cercetare Synovate, in cadrul Top High Impact Brands 2010, eveniment organizat impreuna cu revista Biz. Coca-Cola a urcat in topul clasamentului cu trei pozitii fata de editia din 2009 si se pare ca a reusit acest lucru fiind un brand pozitiv, light, care stie sa se incadreze in viata de zi cu zi a fiecarui consumator, este autentic, dinamic, cu traditie, cu o adresabilitate mare si care a dat dovada de publicitate memorabila. Sau cel putin asa au declarat respondentii. Aflat la a opta editie, studiul a fost realizat pe un esantion de 700 de respondenti, reprezentativ pentru populatia urbana (orase cu peste 100.000 de locuitori) cu varste cuprinse intre 18 si 64 de ani.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Branded


Related