un interviu cu Andrei Frimescu (Marketing & PR Manager, Casino Palace)
In contextul crizei economice, bugetele destinate distractiei si timpului liber, si implicit bugetele destinate jocurilor de noroc, au scazut. Anticipand aceasta tendinta a consumatorilor de a fi mai calculati cand decid cat, cum si pe ce cheltuiesc banii, Casino Palace a ales sa lanseze o serie de tombole si oferte promotionale, pentru a-i motiva pe consumatori sa nu abandoneze obiceiul de a se destinde jucand la Casino Palace. Andrei Frimescu (Marketing & PR Manager, Casino Palace) ne explica ce impact au aceste modalitati de promovare si cum se pot fideliza consumatorii astfel. Mobile marketing-ul pare sa fie solutia cea mai eficienta pentru activarea clientilor. Asa se face ca se trimit saptamanal circa 1.500 de SMS-uri catre acestia. Rata de raspuns este de 15-25%, ne-a mai spus Andrei Frimescu. Cititi interviul si puteti descoperi care sunt ingredientele pentru a face marketing pentru un brand de servicii: grija pentru consumator, tombole, promotii, mobile marketing si un pic de noroc. De exemplu, product placement-ul in Orient Express poate fi incadrat in aceasta categorie.