UNIQA Asigurari lanseaza campania de informare “Casa mea e UNIQA”

UNIQA Asigurari lanseaza in patru orase, Bucuresti, Brasov, Cluj si Constanta, proiectul de informare si educare “Casa mea e UNIQA” adresat elevilor cu varste cuprinse intre 8 si 12 ani, potrivit unui comunicat al companiei.

„UNIQA Group, prin urmare si compania din Romania, UNIQA Asigurari, se preocupa permanent si acorda o mare importanta dezvoltarii de produse adaptate nevoilor actuale si stilului de viata modern si dinamic. In acest sens, filozofia nostra de grup se axeaza foarte mult pe oferirea de solutii inovatoare, de preventie si de protectie suplimentara a clientilor, pentru o deplina libertate a asiguratilor nostri, de a-si trai viata asa cum doresc si in deplina siguranta”, declara dna Ileana Horvath, Presedinte Directorat UNIQA Asigurari.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related