Gatorade lanseaza in Romania o noua formula

Gatorade, bautura sportiva, lanseaza o noua formula pe piata romaneasca, un produs imbunatatit disponibil in trei variante de arome, potrivit unui comunicat de presa GMP PR.

„Deshidratarea este o stare ce poate afecta sanatatea si performantele persoanelor angajate intr-un efort fizic sustinut. Includerea unui program individualizat de hidratare in rutina persoanelor active, care sa presupuna consumul de bauturi sportive bine formulate, este unul dintre cele mai eficiente moduri de a preveni deshidratarea si de a ajuta persoanele care fac efort fizic sustinut sa performeze. Noua formula Gatorade raspunde atat acestor nevoi, cat si cerintelor clientilor de a consuma produse fara coloranti si fara indulcitori artificiali. Atat persoanele care depun efort fizic ocazional, cat si atletii, pot conta pe proprietatile de hidratare si revigorare ale Gatorade” declara Calin Clej, Marketing Manager Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Companii

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related