In perioada 27 – 29 mai 2010 va avea loc workshopul 100% Client Service - Client Service in Agentie de Publicitate, care isi propune sa inarmeze pe cei care activeaza in acest domeniu (in principal Account Manageri si Account Directori care lucreaza in Client Service in agentii de comunicare, media, publicitate, PR, interactive, BTL) cu o serie de instrumente practice care sa ii ajute sa faca fata provocarilor si sa exploateze la maximum oportunitatile pe care le au in gestionarea clientilor. Workshop-ul, desfasurat in premiera, porneste de la nevoia acuta de ‘know-how’, existenta in munca de zi cu zi intr-un departament de Client Service, know-how esential in gestionarea eficienta a presiunii si exigentelor ridicate, presupuse de coordonarea conturilor agentiei si de contactul direct cu clientii acesteia.
Workshop-ul este condus de Lorand Balint (Boti), Global Communications Director in cadrul retelei Leo Burnett si Profesor Asociat in cadrul Programului MBA Romano-Canadian, cu o experienta de 10 ani in industrie si cu performante notabile de-a lungul carierei, cum ar fi coordonarea internationala a unor branduri globale, apartinand Procter&Gamble sau Strauss.
“100% Client Service” are ca obiectiv principal dezvoltarea unui mod de gandire centrat pe identificarea oportunitatilor in lucrul cu clientii. Workshop-ul isi propune sa rupa paradigma oamenilor de publicitate conform careia totul este legat de marca, publicitate, comunicare si implicit intelegerea fatetelor multiple pe care le are un business (si importanta pe care o are cateodata un simplu leaflet), sa introduca instrumente practice ce pot fi aplicate incepand cu a doua zi, sa intareasca reflexul de a gandi inainte de a vorbi sau actiona precum si cresterea increderii in sine/constientizarea rolului cheie pe care il joaca Client Service-ul, si nu in ultimul rand, recomandari clare legate de situatii reale.
Principalele teme abordate in cadrul workshop-ului sunt: intelegerea business-ului clientilor si identificarea oportunitatilor pentru agentie, relatia cu clientii (cand sa “push back”, cum sa zici nu, pre-selling, proactivitate, etc), prezentarea si vanzarea muncii agentiei, strategii de marketing si Project Management.
Cursul este gandit astfel incat sa fie cat de interactiv posibil si este centrat pe o serie de exercitii simulari ale unor situatii care se intampla in munca de account. Vor fi incurajati sa puna intrebari si sa aduca exemple din experienta personala. Exercitiile vor fi dublate de scurte momente teoretice – lucruri care vin ca o concluzie naturala a celor discutate si care sunt important de inteles si de asumat.
Durata cursului este de 10 ore (doua sesiuni a cate 2 ore pe 27 mai si respectiv 28 mai, si o sesiune de 6 ore pe 29 mai). Numarul de locuri disponibile este limitat, in ordinea inscrierilor (maxim 25 de participanti), iar taxa de participare este de 1200 lei + TVA. Mai multe detalii despre workshop se pot obtine la [email protected].
Gandite ca o alternativa la evenimentele actuale de marketing, SMARK KnowHow functioneaza ca un serviciu de consultanta cu caracter public sub umbrela comunitatii SMARK si abordeaza in profunzime tendinte si instrumente de ultima generatie.