La initiativa SMARK, Duncan Southgate, Director of Global Innovation in cadrul retelei Millward Brown va sustine in data de 21 mai, la Rin Grand Hotel, workshop-ul cu tema: Media Planning Research, making it work for you, parte a evenimentului Strategii Media 2010.
In contextul multitudinii de posibilitati pe care un marketer le are la dispozitie la cumpararea de media, decizia pentru un mediu sau altul a devenit din ce in ce mai dificila. Prin scaderea investitiilor in media, obtinerea eficientei a devenit nu doar un subiect de maxima importanta, ci si un deziderat din ce in ce mai greu de obtinut fara o intelegere corespunzatoare a procesului de optimizare a mixului media.
Adresat profesionistilor aflati in pozitia de a lua decizii sau de a face recomandari cu privire la media, workshop-ul vizeaza obtinerea de raspunsuri la o serie de intrebari esentiale in intelegerea felului in care functioneaza mediile de comunicare: cum decizi care media sunt cele mai potrivite pentru brandul tau? Cum optimizezi in mod creativ felul in care functioneaza in paralel doua medii? Cum monitorizezi eficienta planului tau media? Cum gestionezi din punct de vedere masurare offline vs online? Cum maximizezi cunostintele obtinute din activitatea media pentru asistarea deciziilor ulterioare?, sunt doar cateva din intrebarile la care workshop-ul lui Duncan Southgate va raspunde, intr-o maniera accesibila si relevanta atat pentru specialistii in media, cat pentru marketeri.
Duncan Southgate este unul dintre cei mai de seama specialisti in media research din Marea Britanie, fiind in prezent responsabil la nivelul renumitei retele Millward Brown de dezvoltarea mai multor tehnici inovative de cercetare, in special in ceea ce priveste tehnicile aferente tehnologiilor digitale. Duncan activeaza in cadrul retelei Millward Brown din anul 1994, dezvoltand atat in Statele Unite, cat si in Marea Britanie proiecte de cercetare pentru branduri precum Ford, IBM, Nestle, Unilever sau Hershey Foods. De altfel, Duncan este primul specialist din Marea Britanie care a realizat un studiu asupra impactului publicitatii online (in 1997). De-a lungul carierei sale, Duncan s-a implicat in mai multe proiecte de research online, fie ca a fost vorba de dezvoltarea de paneluri online de consumatori, testare de advertising online sau evaluari de website-uri. Incepand cu 2004, Duncan face parte din echipa globala a retelei internationale a Millward Brown.
Cei care doresc sa afle mai multe detalii despre workshop sau sa se inscrie pot intra pe site-ul evenimentului, Events.smark.ro. Pentru informatii suplimentare este disponibila adresa [email protected] si numerele de telefon 0744 582 736 sau 0751 158 761.
Gandite ca o alternativa la evenimentele actuale de marketing, SMARK KnowHow functioneaza ca un serviciu de consultanta cu caracter public sub umbrela comunitatii SMARK si abordeaza in profunzime tendinte si instrumente de ultima generatie.