Domestos a lansat pe piata dezinfectantul BactiStop in colaborare cu Lowe si Lowe PR, agentii care asigura servicii de creatie si PR, activari in store si campanii pentru retailers, promovare TV si componente neconventionale pe durata desfasurarii campaniei ce se va incheia in luna iunie, potrivit unui comunicat de presa.
„Mai toata lumea tinde sa evalueze gradul de curatenie a toaletei in functie de cateva criterii – sa le zicem asa - clasice: miros placut, aspect curat si spuma. Insa, putina lume stie ca, din pacate, de multe ori aceste "indicii" de curatenie ne pot induce in eroare: o toaleta care pare curata nu este neaparat curata sau dezinfectata. Miliarde de microbi traiesc sub acest ascunzis placut simturilor si ne pun sanatatea in pericol. Marginea toaletei este, daca vreti, „capitala” acestui taram invizibil, gazduind peste 1.000.000 de bacterii pe centimetru patrat. Se spune ca sanatatea porneste de acasa, de aceea Domestos BactiStop este primul si singurul dezinfectant solid care omoara microbii si te ajuta astfel sa te simti in siguranta si protejat in caminul tau. Ne bucuram ca am gasit un partener creativ in Lowe, partener care sa ne ajute sa explicam intr-o maniera cat mai ingenioasa si amuzanta cat de importanta este dezinfectia adusa de Domestos BactiStop in fiecare casa!”, a declarat Diana Stan – SBM HHC USCE.