un interviu cu Ciprian Nicolae (Director proiect, Directia Operatiuni Carduri Bancare, BRD-Groupe Société Générale)
Dupa ce anul trecut ne-au amintit prin campania aniversara ca "In spatele oamenilor mari sunt alti oameni mari", se pare ca anul acesta cei de la BRD vor sa ne demonstreze ca in spatele solutiilor ingenioase se afla mecanisme simple. Tehnologia Contactless MasterCard PayPass, tehnologie specifica platilor rapide, este testata de BRD intr-un proiect pilot de lansare a cardului BRD Instant Pay. Unul dintre cele mai importante beneficii ale acestuia este faptul ca nu necesita introducerea codului PIN la tranzactii sub 100 de lei. Printre comerciantii parteneri ai proiectului se numara: Pizza Hut, KFC, Tip Top, Metrorex, Inmedio, Yves Rocher. Mai multe detalii despre investitia in proiect, cum functioneaza mecanismul si cum se integreaza acest demers in strategia BRD, aflati in cele ce urmeaza de la Ciprian Nicolae (Director proiect, Directia Operatiuni Carduri Bancare, BRD-Groupe Societe Generale).