Cifra de afaceri Skoda Auto a crescut cu 32%

In primul trimestru din 2010 producatorul ceh Skoda Auto a inregistrat la nivel global o crestere de 32% in dreptul cifrei de afaceri, livrand 178.900 de vehicule, conform unui comunicat de presa.

Vanzarile au crescut cu aproximativ 25% fata de aceeasi perioada a anului trecut, principalele piete care au contribuit la majorarea profitului fiind China si Europa Centrala.

Reinhard Fleger, Membru al consilului de administratie Skoda Auto in domeniul marketing si distributie, a declarat: „Rezultatele inregistrate la vanzari arata ca pietele Europei de Vest isi revin din recesiunea economica. O exceptie constituie insa Germania, unde piata auto a scazut fata de anul trecut cu aproape un sfert. Referitor la livrarile catre client, profitam de evolutia din China, o piata cu dezvoltare dinamica. Si cifrele de vanzari din Cehia sunt imbucuratoare. Astfel cota din piata in Cehia a atins 33,5 % (...); de asemenea, si pentru intregul an, ne asteptam, in ciuda nesigurantei care contiuna sa marcheze pietele generale, la cresterea livrarilor fata de anul 2009.“

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related