real,- a investit 22,8 milioane de euro in deschiderea magazinului Policolor

Al patrulea magazin real,- Hypermarket din Bucuresti, ce se va deschide pe 29 aprilie 2010, a atras o investitie de 22,8 milioane de euro, potrivit unui comunicat de presa al companiei.

In 2009 real,- Hypermarket Romania si-a extins reteaua de magazine investind aproximativ 100 de milioane de euro si a inregistrat o crestere a vanzarilor de 5,2% fata de 2008. Noul complex comercial Policolor este cel mai mare din reteaua real,- din Romania.

Michel Lamoot (Director General, real,- Hypermarket Romania), a declarat: „real,- Romania ajunge, iata, la cel de al 25-lea magazin din Romania si demonstreaza astfel dorinta de a-si afirma pozitia de lider pe piata de retail romaneasca. Am analizat si am tinut cont de cerintele clientilor nostri, pentru ca acum sa putem oferi un magazin modern, cu preturi mici si produse de calitate, dar si cu o repartizare sortimentala care defineste cat mai bine nevoile clientilor nostri. In dorinta de a ne pozitiona mai aproape de consumatori, vom continua programul de expansiune pe termen mediu, prin deschiderea unui numar de 2-3 magazine pe an, in functie de ocaziile care se vor ivi, oferind astfel noi oportunitati de cariera, la scara nationala si internationala. Totodata, anul acesta am inceput un program special prin care ne adresam producatorilor locali. Dorim sa avem cat mai multe produse romanesti pe rafturi, mai cu seama produse traditionale, in functie de regiunea unde este deschis magazinul”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related