Heineken Romania lanseaza campania nationala de imagine “Neumarkt. Gustul puternic si amarui” ce va include executii TV, OOH si POSM, ce are drept obiectiv promovarea in randul consumatorilor a caracteristicii esentiale a brandului, gustul amarui, informeaza un comunicat de presa al companiei.
Paul Markovits, Director Marketing Heineken Romania, vorbeste despre conceptul care sta la baza campaniei: “Daca pana in prezent Neumarkt s-a concentrat pe calitatea produsului, diversitatea portofoliului si pe distributie, acum marca face un pas important prin lansarea primei campanii de imagine la nivel national. Prin aceasta campanie, berea Neumarkt comunica, intr-un mod unic si original, pastrand in acelasi timp o nota vesela si amuzanta, atributele care o diferentiaza de restul berilor de pe piata din Romania - o bere cu gust plin, consistent, puternic si amarui. Spotul TV transmite mesajul campaniei: Neumarkt este berea cu gust puternic si amarui, apreciata de barbatii puternici si asa va ramane intotdeauna”.