Pitch-ul de media din perspectiva clientului

un editorial de Stefan Teodorescu (Director de Marketing, Fabryo Corporation)

Sunt convins ca agentiile urasc pitch-urile. Sa va spun un secret – si clientii la fel. Este o mare bataie de cap si un mare consum de timp, timp pe care nu il ai. Si este foarte greu de a rezista tentatiei de a continua in exact aceeasi formula in care a mers asa bine pana acum.

Cred, insa, ca pitch-ul de media este un exercitiu care trebuie asumat macar odata la 2 ani. In turbulenta unui an de criza, trebuie sa te asiguri ca nu ratezi nici o oportunitate. Este din nou o piata a clientilor, o piata in care chiar si cu un buget mic esti primit cu bratele deschise si cu o atitudine “can do”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Sorin Axinte
acum 14 ani
Fara sa-mi explic de ce, partea despre importanta consultantului imi gidila placut urechile :)

De aceea, n-o sa folosesc o urare care contine un substantiv comun devenit brand concurent.

Iti doresc inspiratie, deci.

(pina nu devine si asta brand name :) )



Branded


Related