Bergenbier a lansat campania integrata dedicata Zilei Barbatului

Bergenbier lanseaza si in 2010 o campanie de comunicare dedicata celebrarii zilei de 5 mai, Ziua Barbatului, proiect ce va include ca medii de comunicare: TV, radio, outdoor, presa scrisa, online si activitati de PR, BTL, promotii, informeaza un comunicat de presa.

Mihai Ghyka, Presedinte Bergenbier S.A., a declarat: “Ne onoreaza faptul ca Ziua Barbatului este astazi mai mult decat o intiativa de brand - asta ne-am dorit de la inceput. Si am reusit! Am facut din Ziua Barbatului o sarbatoare consacrata, pe care o asteapta si o celebreaza toti barbatii din Romania. Astazi, ziua de 5 mai in care sarbatorim Ziua Barbatului este un fenomen social, un manifest pentru masculinitate si totodata o performanta unica pentru un brand de pe piata de FMCG din Romania”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related