Evaluarea unei baze de date. Clientii proprii sau clientii potentiali?

un editorial de Razvan Capatina (Managing Partner, Business Results)

Acum ceva timp am fost invitat sa vorbesc la o conferinta de telesales si am ales ca tema bazele de date. Aproape toti participantii au fost extrem de surprinsi sa afle ca baza de date e cel mai important element dintr-o campanie de marketing direct. Un mesaj relevant iti poate creste cu cateva zeci de procente rata de raspuns. O oferta foarte buna o poate dubla. O baza de date bine targetata iti poate creste si de 10 ori rata de raspuns! Iar in majoritatea cazurilor baza de date cu clienti proprii genereaza rate de raspuns mai bune decat o baza de date rece.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune


Comentarii

Andra Grigorescu
acum 14 ani
nu imi vine sa cred ca pe un site de pretentii, cu oameni de publicitate care ar trebui sa stie foarte bine limba romanii, se pot face asemenea greseli.... proprii, din cate stiu se scrie cu un singur "i".
Sebastian Petrisor
acum 14 ani
Nu stiu daca ei stiu limba "romanii", cum ii spui tu. Insa cu limba romana problema e la tine...

Sebastian

Mirabela Manea
acum 14 ani
@andrag cand insoteste un substantiv articulat, la persoana a 3-a plural, se acorda in numar si caz cu el, deci se scrie cu doi "i" http://bit.ly/9EAp63


Branded


Related