Buget mic, potential maxim. Prin Media Neutral Planning

un interviu cu Julian Saunders (Founder, The Joined Up)

Julian Saunders scria in 2004 "The Communications Challenge”, o carte despre importanta Media Neutral Planning-ului in realizarea unei campanii. Conceptul, inca nou pentru piata din Romania, trezea interesul managerilor de companii, strategilor de brand sau plannerilor din agentii. La invitatia IAA Romania, Saunders va sustine luni, 12 aprilie, un workshop in care va exemplifica, folosind studii de caz ale unor campanii castigatoare la IPA Effectiveness Awards, cum poate Media Neutral Thinking sa creasca eficienta unei campanii. Julian a acceptat si invitatia  noastra de a ne oferi un scurt preview al workshop-ului la care pot participa deopotriva marketeri, accounti, planneri sau creativi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related