un interviu cu Alina-Maria Papa (Director al Diviziei de Marketing & Comunicare, Libra Bank)
In manualele de marketing scrie ca trebuie sa-l cunosti bine pe consumatorul caruia i te adresezi. Si ca segmentarea este mai mult decat importanta pentru un brand care vrea sa-si pastreze relevanta pe piata. Libra Bank este, inca din 2004, banca medicilor din Romania. Nisa aleasa, in speta cea a medicilor, nu a fost deloc una usor de gestionat, mai ales in ceea ce priveste comunicarea si oferirea de servicii online, cu care medicii nu erau foarte familiarizati. Intre timp, Libra Bank a devenit „Banca Profesiilor Liberale”, adresandu-se si farmacistilor, juristilor, arhitectilor, contabililor si psihologilor. Am invitat-o pe Alina-Maria Papa (Directorul Diviziei de Marketing & Comunicare, Libra Bank si speaker la PR Forum 2010) sa ne raspunda la cateva intrebari despre eforturile formarii primei comunitati online a medicilor (pe www.paginamedicala.ro), despre cum consuma aceasta categorie profesionala informatiile din online si despre strategiile de marketing pe care le integreaza Libra Bank pe aceasta platforma. Iata ce ne-a raspuns.