un studiu de caz prezentat de Friends Advertising
Campanie: Doamna Ghica Plaza
Client: Romfelt Real Estate
Agentie:Friends Advertising
Medium: online
Perioada campaniei: octombrie-decembrie 2009
1. BACKGROUND 2009: an de criza si cu mari incercari pentru piata imobiliara. Doamna Ghica Plaza, un complex rezidential alcatuit din 9 blocuri cu inaltimi intre 4 si 24 de etaje, pune in vanzare 616 unitati, de la garsoniere pana la apartamente de 4 camere, date in folosinta intr-o singura etapa.
2. OBIECTIVE a) Awareness - desi aproape in intregime finalizat, la inceputul campaniei complexul era necunoscut pe piata imobiliara si in randul publicului tinta. b) Generare de lead-uri
3. TARGET “Radu si Ana” – un cuplu tanar, cu un copil. Au nevoie sa se mute intr-o noua locuinta si isi doresc un apartament spatios, aproape de centru, dar la un pret rezonabil, si mai ales cu o finantare flexibila. Analizeaza si se informeaza in privinta acestei decizii, una dintre sursele principale de informare fiind mediul online.
4. STRATEGIE Pentru componenta online a campaniei de lansare a proiectului obiectivele principale au fost: colectarea de date si informarea potentialilor clienti cu privire la proiect si beneficiile sale.
Fiind foarte important sa penetram clutter-ul mesajelor de promovare a proiectelor rezidentiale in mediul online, era nevoie de o executie originala si o solutie tehnica inovativa.
Transpunerea mesajului campaniei “Un proiect de familie buna” in mediul online s-a realizat printr-o dramatizare creativa in format de video banner interactive.
Caracteristicile bannerului (care expandeaza la mouseover) sunt: - mouse tracking technology: continutul bannerului se poate schimba in functie de pozitia cursorului pe ecran; in acest caz, personajele se plimba dupa mouse, prin banner si invita utilizatorii in noul lor apartament;
- video interactiv: utilizatorilor le sunt adresate intrebari sau sunt rugati sa ajute personajele; in functie de raspunsul oferit sau de activitatea intreprinsa, li se prezinta o alta secventa video. Tot in cadrul bannerului, userii au optiunea de a alege intre mai multe variante de raspuns, ulterior fiind anuntati daca au ales varianta corecta sau nu;
- colectare de date in banner: userii interesati de oferta, isi pot lasa numele, adresa de e-mail si numarul de telefon pentru a fi contactati, intr-un formular cu 3 campuri care poate fi activat oricand in banner, prin apasarea unui buton;
- o dimensiune de 26 MB;
- votare in banner: direct din banner userul putea alege intre mai multe raspunsuri. In functie de raspunsul oferit o alta secventa video incepea sa ruleze.
Bannerul a fost livrat prin sistemul de third party ad-serving Eyeblaster.
5. CREATIE