Rezultatele campaniei cu cel mai complex banner din Romania: Doamna Ghica Plaza

un studiu de caz prezentat de Friends Advertising

Campanie: Doamna Ghica Plaza

Client: Romfelt Real Estate

Agentie:Friends Advertising

Medium: online

Perioada campaniei: octombrie-decembrie 2009

1. BACKGROUND 2009: an de criza si cu mari incercari pentru piata imobiliara. Doamna Ghica Plaza, un complex rezidential alcatuit din 9 blocuri cu inaltimi intre 4 si 24 de etaje, pune in vanzare 616 unitati, de la garsoniere pana la apartamente de 4 camere, date in folosinta intr-o singura etapa.
2. OBIECTIVE a) Awareness - desi aproape in intregime finalizat, la inceputul campaniei complexul era necunoscut pe piata imobiliara si in randul publicului tinta. b) Generare de lead-uri
3. TARGET “Radu si Ana” – un cuplu tanar, cu un copil. Au nevoie sa se mute intr-o noua locuinta si isi doresc un apartament spatios, aproape de centru, dar la un pret rezonabil, si mai ales cu o finantare flexibila. Analizeaza si se informeaza in privinta acestei decizii, una dintre sursele principale de informare fiind mediul online.
4. STRATEGIE Pentru componenta online a campaniei de lansare a proiectului obiectivele principale au fost: colectarea de date si informarea potentialilor clienti cu privire la proiect si beneficiile sale.
Fiind foarte important sa penetram clutter-ul mesajelor de promovare a proiectelor rezidentiale in mediul online, era nevoie de o executie originala si o solutie tehnica inovativa.
Transpunerea mesajului campaniei “Un proiect de familie buna” in mediul online s-a realizat printr-o dramatizare creativa in format de video banner interactive.
Caracteristicile bannerului (care expandeaza la mouseover) sunt: - mouse tracking technology: continutul bannerului se poate schimba in functie de pozitia cursorului pe ecran; in acest caz, personajele se plimba dupa mouse, prin banner si invita utilizatorii in noul lor apartament;
- video interactiv: utilizatorilor le sunt adresate intrebari sau sunt rugati sa ajute personajele; in functie de raspunsul oferit sau de activitatea intreprinsa, li se prezinta o alta secventa video. Tot in cadrul bannerului, userii au optiunea de a alege intre mai multe variante de raspuns, ulterior fiind anuntati daca au ales varianta corecta sau nu;
- colectare de date in banner: userii interesati de oferta, isi pot lasa numele, adresa de e-mail si numarul de telefon pentru a fi contactati, intr-un formular cu 3 campuri care poate fi activat oricand in banner, prin apasarea unui buton;
- o dimensiune de 26 MB;
- votare in banner: direct din banner userul putea alege intre mai multe raspunsuri. In functie de raspunsul oferit o alta secventa video incepea sa ruleze.
Bannerul a fost livrat prin sistemul de third party ad-serving Eyeblaster.
5. CREATIE

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Friends\TBWA

Why work with an agency like FRIENDS\TBWA Bucharest? DisruptionⓇAlmost everyone in the business world knows about disruption, talks about disruption or wants to try it, sooner or later. Well, it’s maybe time... vezi detalii »

ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related