Wizz Air domina segmentul de zboruri low cost cu o cota de 46,7%

un interviu cu Veselin Milicici (Manager Regional Marketing, Wizz Air)

In 2009, Wizz Air a transportat 1,65 milioane pasageri, potrivit reprezentantului companiei, Veselin Milicici (Manager Regional Marketing, Wizz Air). Cu o cota de piata de 46,7%, Wizz Air este lider pe piata de zboruri low-cost, iar imaginea companiei rezista cu stoicism scandalurilor care apar din cand in cand prin presa. Desi este o companie controversata, linia aeriana Wizz Air ramane in topul preferintelor romanilor, in special datorita tarifelor mici, dar si datorita sistemului de booking online foarte accesibil si a eficientei serviciilor. Cum reusesc sa mentina costurile operationale atat de scazute si cum au reusit sa depaseasca prejudecata ca o linie aeriana low cost nu e un mijloc de transport suficient de sigur, aflati in cele de mai jos.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related