Piata berii din Romania a inregistrat o scadere de 13%

Asociatia „Berarii Romaniei” anunta ca in 2009 piata berii din Romania a scazut de la 20,2 milioane de hectolitri, cifra inregistrata in 2008, la 17, 6 milioane, o diminuare de aproximativ 13%, informeaza un comunicat de presa.

Romanii au cumparat mult mai putina bere anul trecut, media de consum pe persoana atingand o valoare similara cu cea din 2006, de 81 de litri. Producatorii locali sunt avantajati de preferintele romanilor in timp ce produsele de import nu sunt foarte cautate si reprezinta mai putin de 1% din totalul vanzarilor. In functie de tipul de ambalaj, consumatorii aleg in principal PET - 46,7%, cutie – 14,8%, sticla - 35,3% si draft - 3,2%.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related