Nestlé Nesquik a lansat o promotie la nivel national

Nestle Nesquik deruleaza la nivel national in perioada 1 martie - 25 aprilie 2010 promotia “Quicky iti da jucarii in valoare de 1000 euro pe zi”, prin care ofera consumatorilor posibilitatea de a castiga console, papusi, piese Lego, skateboard-uri, role sau biciclete, conform unui comunicat de presa.

Importanta jocului pentru dezvoltarea mentala si emotionala a copiilor este conceptul care sta la baza acestei promotii. Irina Petrea, pedagog si autor, a declarat: “Joaca este vitala pentru copil. Privat de aceasta, se va ofili ca o floare taiata de pe lujer. Pentru copil, joaca este distractie (pentru ca se amuza), instruire (copilul invata lucruri noi), miscare (alearga, sare, topaie, suie, coboara etc) si explorare (descopera, afla, intreaba, observa etc.). In joaca, copilul isi exerseaza deprinderile si abilitatile motrice, manuale, senzoriale, sociale; el imita ceea ce observa si pune in practica ceea ce a invatat. Joaca este esentiala si in cladirea relatiei parinte-copil, in intelegerea si apropierea de el, in castigarea increderii reciproce. Este un pilon de baza in disciplinarea eficienta a copilului.”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related