Henkel Romania, o cifra de afaceri de 135 milioane de euro in 2009

Henkel Romania s-a numarat in 2009 printre cei mai importanti 10 investitori in media din Romania, iar aceasta atentie acordata promovarii marcilor proprii a contribuit la atingerea unei cifre de afaceri de aproximativ 135 de milioane de euro, informeaza un comunicat de presa.

Liviu Sfrija, Presedintele Henkel Romania, a declarat: “Sunt increzator in perspectivele de crestere pe termen lung ale afacerii Henkel din Romania. Credem in marcile noastre puternice, care poarta garantia calitatii Henkel si de aceea continuam sa investim in sustinerea lor. Credem, de asemenea, in angajatii nostri care determina performanta companiei si mai credem in potentialul pietei romanesti si de aceea continuam sa investim in unitati de productie locale”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related