Johnson&Johnson a lansat apa de gura

Johnson&Johnson a lansat brandul Listerine® pe piata de retail din Romania si a inceput campania de promovare pentru noul brand, care pana acum putea fi achizitionat numai din farmacii, conform reprezentantilor Lowe PR.

Campania de comunicare a produsului de igiena orala - Listerine® se va intinde pe tot parcursul anului iar obiectivul ei, dincolo de promovarea brandului, este si acela de educare a publicului asupra igienei orale.

„Igiena orala inadecvata a devenit un subiect central pe agenda publica in mai toate tarile lumii iar Listerine®, certificat de peste 150 de studii clinice, isi asuma un rol cheie in preventie, ca si adjuvant, dar si in educarea publicului consumator”, a declarat Lucian Potec, Business Development Manager Johnson&Johnson Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related