un editorial de Catalin Rusu, Creative Director & Managing Partner Rusu+Bortun Brand Growers™
E ora 01.03 si spre norocul meu inca nu mi-e somn. Cafeaua de pe la 8 nu se lasa cu una cu doua. Pe OTV, parintele Bichir de la Libertatea comenteaza divortul lui Ilie Nastase. Nu ma intereseaza. Pe Kanal D, e un film cu Monica Bellucci, Morgan Freeman si Gene Hackman. Nu ma prinde, desi, vorba lu' Hagi, Monica Bellucci e Monica Bellucci; asa ca ma intorc la pitch-uri romano-belgiene. Nu pot sa zic ca nu ma intereseaza, intrucat pana saptamana viitoare am de bifat 3 pitch-uri cu miza: unul platit si cu gust de bere, altul cu refreshment carbogazos si ultimul cu greutate bancara. Toate cu cel mult 3 agentii implicate in beligeranta. Din pacate, nu ma pot plange pe tema invitatiilor la pitch, uneori sunt mai multe decat putem duce. Cand esti o agentie cu nici 2 ani pe piata si un mare advertiser te cheama la pitch, ar fi blasfemie sa zici ca vrei contul pe ochi frumosi. Din pacate, praful de pe piata ii face pe prea multi adevertiserasi se se dea advertiseroi.