GfK Romania a realizat un studiu despre obiceiurile romanilor in timpul calatoriilor zilnice

GfK Romania a realizat in luna ianuarie 2010 un studiu pe un esantion de 1072 de respondenti din mediul urban si rural, cu varsta de minim 15 ani, pentru a afla care sunt obiceiurile romanilor in timpul calatoriilor zilnice spre sau dinspre serviciu, scoala/faculatate, informeaza un comunicat de presa.

Concluziile studiului demonstreaza ca, in timpul deplasarilor mai lungi de 10 minute:

- romanii isi petrec timpul vorbind la telefonul mobil (52%) sau direct cu alte persoane (71%);

- 15% din romani nu vorbesc niciodata la telefonul mobil cand se deplaseaza;

- un sfert dintre romani urmaresc des sau foarte des panourile publicitare; tinerii pana in 25 de ani prezinta interes mai crescut decat restul populatiei pentru emisiunile prezentate pe ecranele din statiile sau mijloacele de transport in comun;

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related